عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










پرندگانم را آزاد کردم

چون فهمیدم نداشتن تنها راه از دست ندادن است 

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه “حالت چطوره؟

و تو جواب میدی “خوبم!

کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: “میدونم خوب نیستی…

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

وقتی که تنهـا میـشم میـرم کنآر دریـا تا بـاش درد و دل کنـم

بگـم که شـاید دریـا قـدر منو بدونـه

بگـم که عاشـق بودم

بگـم که تـــــَنهـا شـدم

بگـم که دوسش داشتم

 

 بیا جایمان را با هم عوض کنیم

دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشد . . .




نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت14:10---25 آذر 1391
چراانقد ي جوري شدم....عاشق حرفات شدم كاش منم يكي مث توداشم...خاك برسركسي ك دلتوشكسته

مهديه
ساعت18:11---6 دی 1390
از كلمه كاش متنفرم هرگز نميخوام از كلمه كاش استفاده كنم.عالي بوووودن
پاسخ:mamnonam mahdiye khanom


مهديه
ساعت12:07---10 آذر 1390
ای که بر لبهای ما طرح تبسم می شوی

دعوت ما بوده ای، مهمان مردم می شوی ؟!!!

بهت تبريك ئبت عال بود به من هم سر بزن
پاسخ:salam mamnonam az babate shere ghashngeton chashm hatman miyam


نیلوفر
ساعت10:55---7 آذر 1390
خیلی قشنگ بود آرمین...

واقعا جای تحسین داره داداشمپاسخ:mamnonam:) mersi


بهار تنها
ساعت21:34---6 آذر 1390
سلام لینک شدی

منو با اسم عشقم مهران رررررفت

بلینک

مرسی

راستی هر روز به وبم سر بزنپاسخ:salam mamnon chashm bashe miyam har vaght omadam net be shomam sar mizanam ba on neveshtehaye zibaton .ziba vali ghamgin kheili khosham miyad az neveshtehaton:(


سحر
ساعت14:02---6 آذر 1390
چه آسان تماشاگر سبقت ثانیه هاییم و به عبورشان می خندیم،

چه آسان لحظه ها را به کام هم تلخ می کنیم،

و چه ارزان به اخمی می فروشیم ،لذت با هم بودن را،

چه زود دیر می شودو نمی دانیم که فردا می آیدو

شاید ما نباشیم.....
پاسخ:mamnonam sahar jan:(kheili ghashang bod:( چه آسان لحظه ها را به کام هم تلخ می کنیم،:(


سحر
ساعت14:02---6 آذر 1390
چه آسان تماشاگر سبقت ثانیه هاییم و به عبورشان می خندیم،

چه آسان لحظه ها را به کام هم تلخ می کنیم،

و چه ارزان به اخمی می فروشیم ،لذت با هم بودن را،

چه زود دیر می شودو نمی دانیم که فردا می آیدو

شاید ما نباشیم.....
پاسخ:mamnonam ke miyai behem sar mizani


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br